2010-05-29 | 11:36:54

Gratis är gott

Har precis registrerat mig på en gratissajt. Har tidigare varit lite skeptisk till liknande sidor, då det verkar ta lång tid att samla poäng för att tillslut få lösa in poängen och få saker. Dock är denna sidan helt ny nu, vilket gör det enklare att värva medlemmar och på så vis få poäng. Jag gör helt enkelt ett försök.

"Bli medlem på Gratissajt idag och delta samtidigt i vår stora Sex & the City-tävling.


Gratissajt ger sina medlemmar gratis prylar. Som medlem på sidan kan du samla ihop poäng genom att tipsa dina vänner om sidan, handla på nätet,genomföra kampanjer och gratiserbjudanden.


Poängen växlar du sedan inmot biobiljetter, filmer eller presentkort från valfri butik. Din valda pryl skickarvi hem till dig helt kostnadsfritt. Att vara medlem är helt gratis och blir dumedlem idag bjuder vi dig på 50 poäng att starta med".




Jag fick 70 poäng automatiskt när jag registrerade mig. Vid intresse registrerar man sig här.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: