2010-05-06 | 22:17:09

En sammanfattning av veckan hittills

I måndags var jag på Frölunda Torg med mamma, hittade jackorna i inlägget nedan. Hade med mig jackan med nitarna hem för att sova lite på saken, hade redan köpt den innan jag hittade Jofama by Kenza. Var förresten inne på New Yorker en bra stund, blev riktigt imponerad. Mycket fina kläder till riktigt bra priser. Köpte två fina armband och ett halsband för under 150 kr, riktigt nice. I alla fall, åkte hem och sov på saken (angående jackorna).

Körde ett härligt spinningpass och 30 min crosstrainer på tisdag förmiddag. Senare var jag även tillbaka i affären med Jessica som sällskap och smakråd. Det slutade med en full påse från Kajs och en retur på jackan med nitarna. Har inte använt jackan än men jag tror att jag är nöjd. Det måste jag vara, har inget öppet köp :P Haha.

Onsdag var det igår - jobb och träning. En riktigt bra dag på jobbet, full med energi och dagen gick fort. Sysselsatte mig själv i princip hela tiden, bra bra. Roligt att vara tillbaka och skönt att göra något vettigt på dagarna ibland :) För övrigt ska jag börja sommarjobbet en vecka tidigare än planerat, vilket är väldigt bra. Det innebär att jag jobbar 12 veckor i sommar och är ledig 2. Hoppas på att kunna spara ihop en del pengar inför hösten :)

Later.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: