2010-03-09 | 15:23:03

Träning

Ligger och slappar lite i sängen, har en skön känsla av trötthet, kanske utmattning, i kroppen. Körde spinning och simmade 30 min på gymmet idag, blev ingen styrka men det blir det ju resterande träningsdagar. Ganska skönt schema faktiskt..

Måndag = bröst & triceps, spinning eller crosstrainer 30 min.

Tisdag = spinning 30 min, simning 30 min.

Onsdag = biceps & rygg, spinning eller crosstrainer 30 min.

Torsdag = crosstrainer 30 min, Powerpace 60 min.

Fredag = axlar & mage, spinning 45 min eller crosstrainer.

Måndag och onsdag brukar jag variera lite med spinningen beroende på om jag jobbar till exempel, men någon av dagarna brukar det oftast bli. Har inte kört ben på länge nu, det bottnar väl i lathet egentligen.. jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att träna ben, dessutom fick jag lite ont i knäet till och från också. Den senaste tiden har jag resonerat som så att jag får en del benträning i Powerpacen och spinningen, det stämmer ju visserligen men det får jag ju å andra sidan med resterande muskler också.. Skit samma, tar väl tag i det inom en snar framtid och planerar in något lämpligt benpass.

Försöker gå morgonpromenader före frukost också.. det går sämre vissa dagar när det är kallt eller när sängen inte låter mig kliva upp, haha. Men målet är väl tre dagar i alla fall, mån - fre.

Massa snack om träning, det är väl inte intressant för någon annan än mig egentligen, men men :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: