2010-03-31 | 13:25:38

Rubrik

Hallå.

Ännu en regnig dag på västkusten, som tur är ska det väl bli bättre väder nu i påskhelgen? :) Sitter på jobbet idag också, skönt att göra lite vettiga saker om dagarna faktiskt. Något mindre vettigt är att vi fått ytterligare ett påksägg till jobbet, inte lika stort som det andra (som tur är!). Som den godisgris man är är det riktigt svårt att hålla fingrara borta, specillt svårt är det eftersom den står strax bredvid min plats.

Till helgen är jag ledig (SKÖNT, har jobbat 7 dagar i rad på torsdag) och då vankas det festligheter. Två olika födelsedagsfiranden, varav ett på Hotell Odin här i Göteborg. Det blir nog trevligt :)

För övrigt är jag på jakt efter två nya sommardäck, 205/50/16. Om någon vet något är jag öppen för förslag :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: