2010-03-11 | 11:26:33

Torsdag och snar helg

Halvsitter i soffan och slappar lite, är ganska seg faktiskt. Tröttheten börjar komma krypande. Vaknade vid 7 som vanligt och klev upp strax före 8. Promenerade i 60 min, hämtade Tildah och gick ytterligare 40 min innan frukost. Segt innan man kommer iväg men så himla skönt när det väl är avklarat :)

Idag borde jag väl plugga egentligen.. men jag ser mer fram emot att posten ska anlända så jag kan missbruka säsong 4 av Ghost Whisperer också. Annars är det inte så mycket som står på schemat idag.. förutom att bädda sängen, laga mat och träna Powerpace 18:00.

För övrigt är jag riktigt less på snön nu. Visst är det bättre än regn och slask, men hur länge? Det finns faktiskt en gräns. Jag vill kunna gå i mina älsklingsconverse och skinnjacka utan att frysa och bli röd som en tomat i ansiktet av kyla. Det hade i alla fall varit trevligt om solen kunde titta fram lite igen och bevisa sin existens.

Nej nu ska jag göra något annat, tror det blir en tripp ner till brevlådan..

På återseende.



Gick förbi några fina hästar förut och insåg att jag saknar Clas, eller egentligen ridningen överhuvudtaget. Har ju ganska mycket tid över nu när jag är arbetslös, men det är ju förhoppningsvis inte långsiktigt.. vilket innebär att jag inte kommer hinna med hästar sen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: