2010-03-15 | 20:44:21

Måndag

Ganska mätt, nyduschad och avslappnad efter ett hårt träningspass.. ligger i soffan och väntar på att Hollywoodfruarna ska börja. Känner mig inte riktigt på topp just nu.. är omotiverad till det mesta samtidigt som jag är otroligt uttråkad. Antar att det går i perioder, en svacka då och då. Med tanke på att jag hellre stressar och har mycket att göra är det en ganska stor omställning att vara arbetslös till och från och bara gå hemma.. men gör mitt bästa för att aktivera mig och åstadkomma något. Skönt att solen tittar fram då och då, våren är på gång även om det går långsamt, men det gör mycket för humöret. Mer sol! :)

Har funderat mycket på framtiden det senaste också, känns bara som att tiden går och slösas på ingenting. Är väl nästan 100 % säker på att det blir heltidsstudier till hösten, frågan är bara vad och var. Sverige, USA? Högskola, KY/YH? Det blir nog spännande! :)

Nu ska jag surfa in på Studera.nu och påbörja mina val för framtiden.

Later.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: