2010-03-05 | 16:14:24

100305

Varit igång sen några timmar tillbaka nu. Har vaknat upp vid 7 dom senaste dagarna, typ 45 min innan väckarklockan är inställd på att ringa. Skönt ändå att vakna såpass tidigt och känna sig utvilad. Promenerade en timme både igår och idag innan frukosten, härligt trots att det var sjukt kallt idag. 14,7 minus om jag inte minns fel.

Körde styrka 40 min på gymmet och avslutade med spinning 45 min, gött att träna tidigt och redan ha det avklarat. Tog en sväng förbi systemet också, åkte hem och käkade, duschade och smorde in mig med BUS. Dammade och dammsög övervåningen efter det och nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska plugga lite.. läsa ett kapitel eller två. Alternativt gå ner till brevlådan och se om mitt efterlängtade paket har ankommit. Om så är fallet lär nästkommande timmar spenderas i sängen med full fokus på tv:n..

Hmm, jag tror att jag ger plugget en chans faktiskt.. ett kapitel tar ju inte så lång tid. Så får vi se vad som händer sen, det är ju trots allt fredag.



Några år sen. Vad små!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: