2010-06-16 | 13:57:10

Haha

Södermalmstorg, Stockholm

En tjej ~23 och en kille ~30 går förbi en mörkhyad man i Röda Korset-kläder som höjer upp sina informationspapper.
Killen (skakar på huvudet): Nej tack. Jag stödjer redan Apartheid.
Han fortsätter vidare och pratar med tjejen. Tio meter senare stannar han till och rusar tillbaka.
Killen (bestört): Amnesty menade jag! Jag stödjer redan Amnesty!

Åhlens, Fridhemsplan, Stockholm

Två rullstolsburna och chica damer i medelåldern rullar runt på damavdelningen i matchande outfits. En tant ∼50 går förbi.
Tanten (utbrister spontant): Och här kommer två rulltårtor, fina ni är!


Tjuvlyssnat.se

1 Kommentarer
Mazze:

haha, fick ett gott skratt mitt i allt elände.

Tack..

2010-07-04 | 10:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: