2010-04-24 | 07:34:13

Saturday

God morgon.

Sitter på jobbet en tidig lördag som denna och är lite trött, tur att det är det korta arbetspasset idag. Igår var jag hos frisören på morgonen, ljusade upp med lite fina slingor och fräschade upp topparna. Spenderade lite tid på Backaplan efter det, köpte ett par riktigt fina gladiatorsandaler på Din sko och en jättesöt vit klänning på Gina Tricot. Skorna har jag velat ha länge, fast i svart. Efter många om och men valde jag dock den andra färgen som var typ metallicgrå/silver, skitsnygga!

På eftermiddagen lagade jag tacos till familjen och sen åkte jag ut till Björkö en sväng. Idag blir det förmodligen lugnt också, ska på kalas hos min kusin, sen jobbar jag ju imorgon igen.

Vi får se om det blir en lugnt idag eller e, när jag slutar klockan 10 ska jag i alla fall till gymmet och festilgheterna där, ska träna lite också givetvis :)

Bye.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: