2009-09-03 | 15:41:13

Snyggt

Var och provade dessa på Cinco häromdagen, riktigt fina. Har länge letat efter liknande leggings men har så svårt att hitta några som sitter bra både i midjan och på längden då jag har ganska långa ben. Dessa var i alla fall riktigt bra storlekar för både midja och längd.. vet inte vad det kallas men jag behöver i alla fall minst 34 för att dom inte ska bli för korta. Vid det tillfället fanns dom inte hemma i affären, men dom skulle beställa hem ett par till mig och ringa sen när dom har kommit. Jag håller tummarna för att dom är bra i längden nu.


260 kr hos Only

1 Kommentarer
Jessica:

va fan sandra, hur går det med uppdateringarna :O?! haha

2009-09-18 | 10:16:05
URL: http://jbertilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: