2009-05-08 | 11:15:41

Snyggingar

Tidigt i våras tänkte jag att "nu ska jag minsann vara ute i god tid!. Om jag inte minns fel tittade jag efter gladiatorsandaler redan i januari, haha. Nu i efterhand inser jag att jag nog var ute i lite för god tid. Köpte ju ett par svarta sandaler från Skopunkten för ett tag sen, dom är skitsnygga och jag är nöjd. Men för ett tag sen hittade jag dessa snyggingarna på Din sko.. Jag vet inte om jag ska köpa eller låta bli.. skor kan man aldrig få för mycket av, eller?


Det var exakt samma sak med min jeansjacka.. Köpte en på MQ för några månader sen. Ett tag efter det får Gina in både snyggare och billigare. Haha.
1 Kommentarer
Anonym:

Dom är inte lika snygga som dig! Du är snygg!!

2009-05-08 | 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: