2009-03-23 | 17:47:44

Dom är mina

Gladiatorsandalen blev ju en stor succé förra sommaren, dock ägde jag inga då. Ofta tar det ett tag för mig att vänja mig vid nya moderiktiga saker, när jag bestämt mig för vad jag tycker brukar det oftast vara försent.. Det var ungefär efter att halva sommaren hade gått förra året som jag insåg att jag också ville ha ett par. Dom var givetvis slut överallt.

Tänkte att i vår ska jag vara ute i god tid och köpa mig ett par. Blev förälskad i ett par från Nelly.com, tanfärgade. För tillfället var dom slut i min storlek, det gick två veckor och Kenza bloggade om dom. Efter någon timme var dom slut i alla färger i alla storlekar. Mailade Nelly.com och fick svaret att dom inte kommer in igen.

Jag har hoppats och letat efter ett par andra, utan resultat.. Fram tills idag! Nu har jag beställt ett par, snarlika, från Skopunkten. Hoppas dom blir bra! :)



Bild lånad från Skopunkten
3 Kommentarer
Anonym:

köp rollerblades ist

2009-03-23 | 17:59:29
Natalie:

Förra året använde jag mina gladiatorsandaler hela sommaren, men det känns som att det är i år de flesta börjar använda sådana. De gladiatorsandalerna som fanns hos Nelly var väldigt fina :)

2009-03-23 | 18:58:55
URL: http://nst.blogg.se/
Heidi:

Nä ingen utav dom är i Gårda. Den jag var på idag var i Johanneberg. :)

2009-03-23 | 23:12:53
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: