2009-04-03 | 16:51:54

Tappa.se

På jobbet är vi med och tävlar, alla har fått varsin stegräknare och tanken är att vi ska ta oss till Prag innan 8 juni. För närvarande är 2660 st med och tävlar, varav jag har plats 141. Jag har gått 67 kilometer sen starten 30/3.

Tycker det är en riktigt rolig grej, passar verkligen bra nu när det är lite finare väder ute också. Underbart att promenera i fint väder, dessutom är det riktigt hälsosamt (vilket alla ändå vet vi det här laget). Det bästa är att man blir så peppad, det är ju en tävling samtidigt och alla lag tävlar om priser vid delmål på vägen. Varje dag läser jag av stegräknaren och räknar på mitt resultat.

Det blir inte alltid en promenad om dagen men även ett gympass får omvandlas till steg, vilket är bra då jag tränar 3-5 dagar i veckan :) Kort sagt, det är ett smart, roligt och bra sätt att få lite motion i vardagen. Speciellt när man har ett stillasittande jobb..

logo


För övrigt fick jag hem min beställning från H&M igår, det var efterlängtad. Var positivt överraskad faktiskt då allt passade. I alla fall hyfsat, över förväntan :)

Back to work, jobbar till 22.15 idag, lite segt..
1 Kommentarer
FILIPPA:

sv: Tack : )

Den finns på stereo i uddevalla, men kan tänka mig att den finns spå typ caliroots.se och andra märkessidor

2009-04-03 | 19:49:24
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: