2010-03-25 | 11:31:20

Torsdag

Idag har jag tagit en uppiggande morgonpromenad på drygt 60 min före frukosten. Alltid lite segt att komma iväg men sen är det en underbar känsla! Ligger i sängen just nu och ska snart ta tag i saker och ting. Först ska jag inspektera lönekontot :) Jag bad mamma snällt om våfflor till lunch idag men det ville hon inte, fan. Är sjukt sugen men jag orkar inte göra dom själv, har ju massa annat att stå i. Slutar ens föräldrar automatiskt att passa upp en när man har firat sin 18:de födelsedag? Dåligt tycker jag, haha ;)

Igår sprang jag igen, för första gången på flera månader. Smorde in vaderna en stund innan och det gjorde nog susen! Har en knappt märkbar smärta i vänster benhinna (insida vaden) och det är enbart när jag trycker på den, det är helt fantastiskt. Brukar ju ha betydligt mer ont. Hoppas det håller i sig så jag kan komma igång ordentligt en gång för alla!

Fixade nailsen igår också, ett lite tätare besök än vanligt men det var bara bra, ganske behövligt. Blev fransk manikyr för första gången (har iofs haft det tidigare men då har det varit med vitt eller silvrigt glitter i) och jag är sjukt nöjd. Blev hur fint och fräscht som helst! :)

Nu är jag hungriiiig, som vanligt..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: