2010-03-24 | 10:52:29

Jobb idag

Full rulle på jobbet idag, lunch om 45 min. Skönt :) Ska äta mina hemlagade mumsiga pannbiffar, som jag gjorde igår, till lunch idag. Även om jag vaknar mellan 7 och 8 varje dag är jag lite trött idag faktiskt.. klockan ringde 06:15 och jag har sovit ganska dåligt. Varje gång jag jobbar första dagen, om det till exempel är en dag här och en dag där eller första dagen om jag inte har jobbat på länge, är jag rädd att försova mig vilket resulterar i att jag drömmer mardrömmar om detta där jag alltid försover mig på ett eller annat sätt. Haha, lite konstigt ändå.. men precis som vanligt kom jag i tid ändå ;)

Jag måste komma på ett sätt att tjäna lite extra pengar. Finns så mycket fint jag vill shoppa och bara måste ha! Helst nu, nu, nu! Om någon har en grym affärsidé eller något annat tips så säg till ;) Jag är öppen för förslag!

Bye.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: