2010-03-26 | 10:17:32

20100326

Ännu en morgon på Swedish Match, härligt! Det är fredag, skönt för dom flesta.. för mig är det bara skönt varannan helg, haha. Imorgon och söndag blir det jobb..

Igår blev det faktiskt våfflor tillslut, mums! Mellan 19-21 var det tjejkväll på Gina Tricot, Backaplan. 20% rabatt på hela sortimentet. Jag tillbringade lite tid där med min mor och kom hem några hundralappar fattigare. Helt sjukt mycket folk! För att ens kunna prova var det säkert minst 20 min kö. Kön till kassan måste ha varit rekordlång, jag överdriver nog inte om jag säger att vi stod där i säkert en timme.

Snart blir det god frukost med köttbullemackor och mannagrynsgröt, mums! Längtar alltid till frukosten här, den är oslagbar! Har gjort en god pastasallad till lunch idag också. Jag tänker på, pratar om eller är sugen på mat, jämt. Haha! :)

Några av sakerna jag köpte igår. Halsduken är blå md vita ränder, inte vit med svarta som på bilden. Lilla rutan bredvid är nog nästan exakt samma färg.

 

Update: Inlägget påbörjades tidigare imorse, strax innan 8 närmare bestämt. Har haft så mycket att göra så kunde inte publicera förrän nu.

2 Kommentarer
Ellie<3:

åh vilka fina saker:D

2010-03-26 | 12:32:45
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Lexie:

vad kul med 20% på hela sortimentet :)

2010-03-26 | 22:58:09
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: