2010-03-22 | 19:45:16

100322

Det har varit en sjukt omotiverad dag idag. Sov alldeles för länge till en början och har varit riktigt slö därefter. Hatar dagar som dessa! Höjdpunkten på dagen är i alla fall gymmet, tur det! Blev 40 min styrka och 30 min spinning idag, skönt att ta ut sig hyfsat i alla fall.

Jag ska göra mitt bästa för det blir en gladare morgondag. Har lite ärenden att uträtta faktiskt så det är ju positivt i alla fall.

När man är hemma så mycket som jag är för tillfället finns det alldeles för mycket tid att spendera, ohälsosamt mycket skulle jag nog våga påstå. I dessa stunder tänker jag en del, förmodligen för mycket vissa gånger. Tankarna som malt runt i huvudet idag rör främst framtiden, utbildning. Har sökt och rangordnat 20 olika program runt om i Sverige idag. Känns skönt att ha kommit så långt, men det finns fortfarande många frågetecken. Skönt i alla fall att man har ett tag till på sig att ändra och känna efter. Det löser sig, det gör det alltid tillslut!

Skönt att skriva av sig lite negativitet och lägga det bakom sig, förhoppningsvis blir kvällen lite trevligare. Tänkte titta på ett avsnitt av Ghost Whisperer och sen Hollywoodfruarna :) Det blir bra.

/S.



Update: såg nu i efterhand att ordet "skönt" upprepades en del i texten ovan. Men det gör inget, jag gillar när det är skönt! Haha. Tolka det hur du vill.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: