2010-03-17 | 20:51:28

100317

Slappar lite i min goa fotölj (som jag använder alldeles för sällan). Är sjukt sugen på något sött såhär på kvällskvisten, men ajabaja! Har precis knaprat två morötter men det stillade bara suget för en kort stund.. jordgubbar kanske hade varit något?

Började dagen med en morgonpromenad, inte lika soligt som igår tyvärr men det var ganska härligt ändå :) Gjorde ett besök på Arbetsförmedlingen, fönstershoppade lite på Backaplan och köpte till sist en skumtoning hos frisören.

Idag blev det rygg & biceps 45 min och crosstrainer 30 min på gymmet, ganska gött pass faktiskt. När jag kom hem hade mamma lagat älsklingsmaten, MUMS! Körde en omgång med skumtoningen också, blev ganska bra men utväxten syns fortfarande.. ser ju gråhårig ut. Gör ett nytt försök nästa gång.

Ska nog se om vi har jordgubbar i frysen nu faktiskt..



MMM, jag hade inte bangat..!

2 Kommentarer
The Twilight Series:

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver bloggen som handlar om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 | 20:23:05
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
pessicat:

nam, goodis :D



sv; nej va tråkigt.. slutade du av någon viss orsak eller slutade du bara? ridning är verkligen något av det bästa som finns vissa gånger.. :)

2010-03-26 | 11:13:11
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: