2010-03-02 | 20:07:26

100303, är det inte. 100302

Nu börjar även denna dag sakta lida mot sitt slut. Pappa väckte mig tidigt, åkte och lämnade bilen på Mechonomen, fick en lånebil, lämnade pappa på jobbet och åkte hem. Kokade ägg, gjorde iordning Tildahs mat, tömde diskmaskinen och åt frukost. Tränade spinning och simmade med mamma, duschade, bastade och åt världens godaste dagens på "Green room". Åkte till Amhult, handlade på Systemet, handlade på "apoteket" (har bytt namn till någon droghandel, kommer inte ihåg nya namnet. Kronan något?), satte mig och väntade på mamma i bilen, åkte hem. Chillade, pratade med Fanny, ringde Caco och kollade på Ghost Whisperer. Åkte och lämnade in lånebilen, tittade in lite i verkstaden och kollade till min pärla, hämtade ut våran bil, satt i bilkö på vägen hem, ringde Malin. Gick ur bilen och kastade ett bananskal som delade sig på mitten (delarna flög åt varsitt håll), åt en morot eftersom jag var hungrig. La mig i sängen och slappade lite, åt fiskgratäng till middag.

Nu chillar jag i väntan på ett telefonsamtal så jag kan hämta min bil och bli 4145 kronor fattigare, kan inte bärga mig. JIPPI!



Mycket bilar och körning idag

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: