2010-01-26 | 21:33:42

Nya boots

Tror jag lyckades få tag på Göteborgs sista exemplar i min storlek. Vilket för övrigt var ganska överraskande då jag inte brukar ha sådan tur :) Det krävdes i och för sig lite flängande och engagemang.. Jag tycker att skorna är sjukt snygga.. dock på andra än mig själv! Kan inte bestämma mig för om det är min stil eller om det även här endast rör sig om ovana. För att ta reda på saken köpte jag med mig dom hem i alla fall så nu blir det att prova till lite olika outfits. Jag hade garanterat ångrat mig annars och skorna hade inte funnits kvar.. bla bla, men jag ska testa dom så får vi i alla fall se om dom stannar eller åker tillbaka.



Från Din Sko

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: