2010-02-25 | 22:25:22

Visste du..


att jag vill - ha sol och värme, NU!
att jag har - på mig mysiga raggsockar
att min senaste kyss - var i bilen
att jag lyssnar mycket på - min egen stämma
att jag funderar på - livet
att jag pratar – lite i början
att jag inte gillar – kaffe
att min första riktiga kyss – minns jag inte
att jag avskyr när folk - stökar ner
att kärlek är – behövligt
att jag gillar – godis och kladdkaka
att jag alltid kommer att – oroa mig för något
att jag är förälskad i – Joel Kinnaman
att sist jag grät var – tidigare idag
att min mobiltelefon är – snart utbytt!
att när jag vaknar på morgonen – är det innan klockan ringer
att innan jag går och lägger mig – klär jag av mig
att idag har jag – pluggat och tränat, lagat mat
att jag just nu tänker på - hur trött jag är
att i kväll ska jag – se på Ghost Whisperer
att i morgon kommer jag – ha ännu mer ångest för helgen
att jag hoppas – att något kommer till mig på posten imorgon
att jag verkligen vill - flytta hemifrån
att jag älskar - att träna!
att jag sällan - nyttjar alkohol
att jag alltid har en - mindre tå
att jag aldrig har - fått barn
att utan min - mobil är det ganska skönt
att min mamma - och jag är lika?
att min syster - är en kille, dvs min bror
att min pappa - kan det mesta
att alla som träffat mig kallar mig - Sandra
att alla mina pojkvänner har - varit olika men haft ett gemensamt intresse

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: