2010-02-27 | 17:36:38

Lördag

Uppe före tuppen idag, 5:30 närmare bestämt då väckarklockan avbröt min djupa sömn. Väckarklockan som för övrigt är min nya iPhone! Lite måste man ju skryta ;) något annt är jag inte lika stolt över dock.. skulle ringa en vän efter jag slutade jobbet idag (gick upp så tidigt eftersom jag skulle jobba för övrigt) men det slutade med att jag fick skicka ett sms och hon ringde upp. Haha, jag fattade verkligen inte hur jag gjorde för att ringa. Tanken har inte ens slagit mig, fick den igår och sen dess har folk bara ringt mig, jag har inte ringt någon. Lite ironiskt ändå eftersom jag ägnade x antal timmar till att lära mig olika funktioner och ladda ner olika apps igår.. allt utom det simpla som att ringa ett samtal. Haha. Nog om det.

Varit iväg på IKEA och lite andra affärer i Bäckebol, är ganska nyss hemkommen faktiskt. Ligger och vilar mina värkande fötter, SKOSKAV (för omväxlings skull). Blir en skön dusch snart, sen inhandla lite godis och mysa framför Melodifestivalen.

God afton!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: