2010-04-04 | 08:59:45

Påskhelgen

Vaknade ganska tidigt idag, typ 7.30. Bör väl tilläggas att jag somnade hyfsat tidigt igår, innan 23 tror jag. Vilket förklaras av att natten fredag till lördag var betydligt längre. Somnade väl runt 4.30, vaknade 6.30 första gången.


Fredagen startades med ett grymt spinningpass på 60 min (inte kört 60 min sen jag och Malin gick på New Body, för minst 5 år sen typ). Åkte hem och bakade kladdkaka, gjorde mig i ordning och åkte hem till Caco. Fick god mat och trevligt sällskap. Vi förfestade ett tag och sen åkte vi till Hotel Odin. Konferenslokalen på våning 7 var till vårat förfogande och en väldigt trevlig festkväll tog sin start. En kille vars pappa äger hotellet fyllde 21 och firade detta med en kombinerad födesedags- och påskfest. Bra priser i baren, en cider för 23 kr och drinkar för typ 30 kr.
Efterfest sen på ett av hotellrummen, goda hamburgare från MAX och lite efterfest till.


Dagen efter mådde man som man förtjänar. Synd att jag mådde för dåligt för att kunna utnyttja frukostbuffén som ingick i rummet.


 



Var riktigt seg hela dagen igår, sov lite då och då. Fick besök av farbror och farfar, åt god påskmat och tårta. Fick en fin påskkorg av mor och far :)






 

Mamma gjorde en jättegod tårta :)







Klockan 18 igår var jag även bjuden på födelsedagsfirande hos en söt liten väninna som fyller år i veckan. Fick jättegod mat även där, tyvärr var jag inte i skick att festa och gå ut igen. Men det får bli en annan gång :)


2 Kommentarer
Jessica:

Sandra du kan ju inte svara, det är ju du som gett presenten :D

2010-04-05 | 01:28:58
URL: http://jbertilsson.webblogg.se/
Jessica:

hahahah, du får inte vara med och tävla!

2010-04-05 | 23:44:57
URL: http://jbertilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: