2010-04-17 | 14:39:41

Idag lyser solen med sin frånvaro.

De senaste dagarna i mitt liv har inte varit speciellt händelserika, har känt mig lite sådär. Haft huvudvärk och känt mig lite konstig i halsen dom två senaste dagarna, så det har inte ens blivit någon träning för min del. Måste dock säga att jag var stolt över mig själv i onsdags. Jag cyklade till gymmet, körde styrka i typ 40 - 50 min, spinning i 30 min och cyklade sen hem. Var helt slut och genomsvett redan när jag kom till gymmet så det var ett tufft pass.

Annars har jag njutit av vårsolens ljuva strålar, på balkongen är det nästan lä hela tiden vilket resulterar i varma och solvänliga grader. En liten nyans mörkare tycker jag allt att huden har börjat anta :)
I torsdags var det 15 april, sista dagen för ansökan till högskola. Efter många om och men, noga övervägande av för- och nackdelar är valet nu gjort. Med blandade känslor, måste tilläggas. Jag har sökt 20 olika utbildningar och rangordnat Göteborg som första, Växjö som andra och Jönköping som tredje. Egentligen vill jag inte flytta, därav mina blandade känslor. Men vi får se, vill inte ta ut något i förskott även om jag lite mentalt försöker vänja mig vid tanken att flytta..

Nu är jag sjukt uttråkad och behöver göra något kreativt, eller i alla fall få använda hjärnan lite, så den inte skrumpnar ihop helt. Funderar på lite Sudoku eller kanske en bra bok.
Trevlig helg.

 

Så här brun vill jag vara igen. NU!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: